Dimineața a fost dedicată introducerii și prezentărilor. După cuvântul de bun venit și stabilirea programului, participanții au discutat orice întrebări rămase legate de managementul proiectului (WP1). Apoi, fiecare organizație parteneră și-a prezentat pe rând activitatea și rolul în cadrul proiectului GAP, explicând planurile de acțiune pentru pachetele de lucru pe care le gestionează. Acestea includ metodologia (WP2), instrumente pedagogice (WP3), instrumente de rețea (WP4), platforma digitală multi-dispozitiv (WP5) și planul de comunicare (WP7). Selectarea unui logo pentru proiect a încheiat sesiunea de dimineață.
După o pauză de masă, întâlnirea a continuat cu o prezentare detaliată a planului de asigurare a calității (WP7) de către AID. Apoi, partenerii au planificat împreună datele pentru următoarele întâlniri. Partea finală a după-amiezii a fost dedicată discuțiilor științifice legate de proiect (WP7), urmate de o sesiune de evaluare a întâlnirii de către toți participanții. Întâlnirea s-a încheiat cu un rezumat al discuțiilor legate de managementul proiectului (WP1) și concluzii finale.
Leave a Comment